Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Nasz Dom

Wycieczka na wieżę widokową w Desznicy

W dniu 1 czerwca wybraliśmy się na wycieczkę do Desznicy na wieżę widokową. Desznica znajduje się w woj. podkarpackim niedaleko granicy z woj. małopolskim.

Wieża widokowa na wzgórzu Desznicy mierzy 25m wysokości. Można z niej zobaczyć np. Grodzisko Walik, Kamień "Nad Kątami", Magurski Park Narodowy.
Wycieczkę rozpoczęliśmy spod Środowiskowego Domu i udaliśmy się na parking w Desznicy przy wieży. Z parkingu wyruszyliśmy pieszo na górę. Pogoda nam sprzyjała, było piękna i słoneczna pogoda. Zapału nie brakowało naszym Uczestnikom i dzielnie kroczyli na szczyt. Na polanie przy wieży widokowej zrobiliśmy sobie chwilę wytchnienia, napiliśmy się wody i zjedliśmy ciasteczka. Następnie chętni Uczestnicy wchodzili na wieżę, skąd podziwiali piękne widoki naszych okolic. Zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcia i powoli schodziliśmy na parking.

Zwieńczeniem naszej wycieczki była pyszna pizza w restauracji „Chono Tu” w Kątach. Uczestnicy zadowoleni wrócili do Środowiskowego Domu, gdzie czekał na nich jeszcze obiadek.