Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Nasz Dom

Wycieczka w Bieszczady

W dniu 29 czerwca 2017 roku Uczestnicy Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Żmigrodzie wzięli udział w jednodniowej wycieczce w Bieszczady . Wyjazd miał na celu nie tylko poznanie zabytków, atrakcji turystycznych ale także upowszechnianie form aktywnego wypoczynku.

W miejscowości Majdan czekała na nas jedna z najsłynniejszych kolejek wąskotorowych w Polsce „Bieszczadzka Kolejka Leśna” kursująca górskimi dolinami z Majdanu koło Cisnej w kierunku połonin do Przysłupia oraz na zachód, wzdłuż słowackiej granicy aż do Balnicy. Podróżując kolejką do Przysłupia i z powrotem do Majdanu podziwialiśmy piękne widoki, szum strumyków, oraz dziką zwierzynę chowającą się w zagajnikach. Mieliśmy możliwość obejrzenia ekspozycji muzealnej Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej, która znajduje się w miejscu startu kolejki.

Następnie pojechaliśmy do ośrodka Wypoczynkowo -Rehabilitacyjnego Caritas w Myczkowcach gdzie zjedliśmy obiad, a po obiedzie zwiedzaliśmy Ogród Biblijny, Centrum Kultury Ekumenicznej - park miniatur oraz mini zoo - zwierzyniec.

Świeże powietrze, morze zieleni i spokój w Bieszczadach stwarzają idealne warunki do wypoczynku. Po dniu pełnym wrażeń i atrakcji była wspólna pizza w Dukli a do domu wróciliśmy późnym wieczorem.